niedziela, 20 marca 2011

Ja już zaczełam , a jak Wy ?

Ja dziś zaczęłam , zgrabiłam najpierw trawnik usunęłam obumarłe liście. A po południu , przy okazji zakupów w TESCO natrafiłam akurat na dostawę roślinek i jak to ja "zapalony ogrodnik" od razu kupiłam 7 sadzonek a w tym : białą , różową i fioletową Budleję Dawida - krzak , który rzekomo przyciąga swym zapachem motylki, to już 3. 
Jest jeszcze Jaśmin, Pigwowiec , Kalina Koralowa i Magnolia. 

Tymczasem nieoczekiwanie w mym garażu z pod garstki wiórów zaczęły na świat wschodzić ogrodowe irysy z czego jestem bardzo dumna, bo w zeszłym roku je uratowałam przed zniszczeniem. 

Mam też pomysł jak wykorzystać obumarłe krzaki , jeśli macie takie , które w zeszłym roku je posadziliście ,a po zimie obumarły  - to świetnie mogą posłużyć jako podpory do roślin pnących takich jak: winorośle, czy ozdobne fasole  itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz